sobota, 6 października 2012

In the darkened room


Uff... W tym tygodniu byłem tak bardzo zabiegany, że nawet nie miałem czasu spokojnie usiąść i stworzyć nowego posta. Lecz o to nareszcie przyszła upragniona sobota.
Zdjęcia są realizacją mojego pomysły dotyczącego "mrocznej sesji". Praca przy nich nie była łatwa, ale w końcu udało mi się, a z efektów jestem bardzo zadowolony.
Prace zacząłem od poszukania odpowiedniego miejsca, później strojów, a na końcu osób które zachciałyby pozować do zdjęć.
Podczas sesji pracowało się przyjemnie, osoby pozujące z całych sił starały się urzeczywistnić moje wizje. Namęczyły się przy tym, ale nie narzekały. Nie obyło się również bez śmiechu, który towarzyszył nam przez cały czas
Uważam tą sesję za najbardziej udaną z dotychczasowych, lecz mam nadzieję, że będzie takich więcej. :)












1 komentarz:

  1. Naprawdę zdjęcia są dobre, jak na początkującego. Czekam na nowe posty.
    Blog oceniam na +! ;))

    OdpowiedzUsuń